Dalīties „Dzīvesstila vēstījums“

Dzīvesstila vēstījums

Kā jūs īsumā aprakstītu Timberland zīmolu?

Timberland ir unikāla vēsture. 1958. gadā Jaunanglijā tika dibināts apavu ražošanas uzņēmums Abbington, kas piederēja Sidnijam Švarcam. 1973. gadā viņam radās ideja radīt zābakus strādniekiem, kuri strādā skaudrajos Jaunanglijas laikapstākļos. Šos zābakus nosauca par Timberland. Drīz tie kļuva par populārākajiem darba apaviem ASV. Tie bija tik veiksmīgi, ka pat kļuva par iedvesmu visa zīmola nosaukumam – Timberland. Pēc dažiem gadiem, 20. gadsimta 90. gados, pateicoties kādam itāliešu izplatītājam ar lielisku intuīciju, zīmols ienāca Eiropā un drīz vien kļuva par neatņemamu pilsētas modes piekritēju garderobes sastāvdaļu. Zīmols, kas savos pirmsākumos balstījās uz viena veida apaviem, drīz sāka izstrādāt jaunus produktus – apģērbu un apavu kolekcijas gan vīriešiem, gan sievietēm. Neaizmirstot par savām amerikāņu saknēm, kā arī augstas kvalitātes nozīmi, mūsdienās Timberland ir ieņēmis savu dzīvesstila nišu. Mēs fokusējamies uz tādiem apaviem un apģērbu, kuri piemēroti mūsu klientu ikdienas piedzīvojumiem. Mūsu produkti nozīmē kvalitāti, izturību, stilu un ērtumu.

Kādas ir Timberland vērtības un nākotnes redzējums?

Timberland vērtības atspoguļojas mūsu ikdienas darbā. Mums rūp tas, ko mēs darām un kā mēs to darām. Tāpēc vienmēr turpinām uzlabot savu produkciju. Mēs vēlamies būt pasaulē lielākais un ilgtspējīgākais zīmols aktīvā dzīvesstila jomā. Nesen pārdefinējām arī mūsu zīmola solījumu, lai pielāgotu to mūsu jaunajai uzņēmējdarbības vīzijai. Mēs vēlamies radīt risinājumus mūsu pircēju ikdienas piedzīvojumam.
        
Mēs zinām, ka zīmols ir ļoti mainījies, ja atskatāmies pagātnē, un šobrīd koncentrējaties uz jaunākiem klientiem. Kāpēc šāds lēmums?

Timberland kā zīmola evolūcija galvenokārt saskan ar mūsu paplašināšanās stratēģiju. Mēs esam vieni no stiprākajiem spēlētājiem vīriešu apavu industrijā un vēlamies paplašināties – palielināt to vietu skaitu, kur var nopirkt Timberland produktus. Tāpat vēlamies uzrunāt jaunus klientus – ar kolekcijām, kas labāk pielāgotas viņu vajadzībām. Mēs strādājam arī pie produktu līnijas, kas ir piemērota mūsdienu sievietēm. Apģērbi ir vēl viena stratēģiskā prioritāte – tā ir izšķiroša dzīvesstila vēstījuma nodošanā klientam un labākais starpnieks risinājumiem „no matu galiem līdz papēžiem” – ar mūsu identitāti un attieksmi. Spējot paplašināt mūsu produktu portfeli, piedāvājot savu produkciju arvien vairāk veikalos un plašākā klāstā un nododot dzīvesstila vēstījumu, pakāpeniski attīstām mūsu zīmolu un mainām klientu uztveri.

Kas ir vecie un kas ir jaunie Timberland klienti?

Ir grūti pateikt, kas bija vecie Timberland klienti, bet tie noteikti bija cilvēki, kam kvalitāte un izturība bija galvenie pirkuma kritēriji. Tas, ko mēs noteikti zinām, – pēc triju gadu izpētes visā pasaulē esam identificējuši klientus, kurus saucam par aktīvā dzīvesveida piekritējiem (ADP).
ADP ir iesaistīti modē, meklējot kvalitatīvus, izturīgus un dažādus produktus. Viņiem ir svarīgi zīmoli, viņi nemeklē izdevīgākos piedāvājumus, un viņiem patīk tērēt. Viņiem rūp korporatīvā sociālā atbildība, un viņi ir saistīti ar sabiedriskām brīvdabas aktivitātēm. Mēs zinām arī to, kā vērst uz viņiem mārketingu.

Mēs zinām, ka Timberland pieder VF grupai. Kā VF mainīja Timberland zīmolu (kopš 2011. gada)?

Tā zīmolu padarīja spēcīgāku. Uzņēmums patiešām izmanto VF korporatīvo sinerģiju augstākā līmenī un ir iekļāvies tās struktūrā finanšu, cilvēkresursu, piegādes ķēžu, darbu pārdales un mārketinga ziņā. Pastāvēja nopietns piegādes traucējumu risks apvienošanas periodā 2013. gadā, taču uzņēmums ar to tika galā viegli. Mēs ne tikai mainījām sava galvenā biroja atrašanās vietu, bet arī vienā dienā būtiski mainījām mūsu IT sistēmas un visu, ko tās aptver. Daudz kas varēja noiet greizi, tāpēc domāju: viens no mūsu lielākajiem sasniegumiem ir tas, ka noturējām mūsu uzņēmējdarbību virs ūdens un darboties spējīgu. Pat vairāk – mēs paplašinājām uzņēmējdarbību ļoti veselīgā veidā. Ja tagad aplūkojat skaitļus, jūs redzat, ka nav bijis nekādu pārtraukumu, un tas bija liels sasniegums. Vienlaikus mums ļoti veiksmīgi izdevās savest kopā lielisku komandu no dažādu jomu un pieredžu, valstu un uzņēmumu darbiniekiem. Tieši tas ļāva mūsu uzņēmumam un šim zīmolam būtiski pavirzīties uz priekšu.

Kas ir jūsu iemīļotākais Timberland produkts? Un kāpēc?
 
Ziemā mans iemīļotākais Timberland produkts ir Original Classic 6 collu Yellow Boost – vienkārši tāpēc, ka tas ir mūsu VISVAIRĀK ZINĀMAIS produkts, kas atnesa mūsu zīmolam slavu. Pavasarī esmu iecienījis Bradstreet Sensorflex, kas ir viegli kā sporta apavi, bet ar stilīgu kvalitatīvas Timberland ādas apdari. Tie vienkārši liek man justies labi.

Kādus jaunumus varam gaidīt no Timberland zīmola nākamajos pāris gados?

Mēs turpināsim strādāt, lai attīstītu fokusēšanos uz klientu un to, kas viņam ir svarīgs. Koncentrējoties uz mūsu trim galvenajiem stratēģiskajiem pīlāriem – iegūt vīriešu ikdienas apavu tirgus daļu, ar pārliecinošu un sievišķīgu apavu kolekciju izveidot sieviešu klienšu loku un attīstīt apģērbu biznesu –, mēs kļūstam par spēcīgāku dzīvesstila zīmolu. To visu var veiksmīgi paveikt, saglabājot spēcīgu tradicionālo uzņēmējdarbību, taču liekot digitālos risinājumus pamatā visam, ko darām. Mūsu digitālā uzņēmējdarbība aug ar katru dienu, un tā ir telpa, kur mēs varam izveidot ciešu saikni ar jaunākajiem klientiem. Tikmēr turēsimies pie mūsu vērtībām, mūsu solījuma, mūsu mantojuma un meistarības, atjaunojot kolekcijas ar viedu inovāciju pieskārienu, lai būtu moderni un aktuāli.

Vai esat bijis Baltijas valstīs? Kas jūs visvairāk valdzina šajā reģionā?
 
Jā, vairākas reizes esmu bijis Lietuvā. Apmeklēju Viļņu, Kauņu, un man sagādāja lielu prieku vasaras atvaļinājums Palangā pie skaistās Baltijas jūras kopā ar ģimeni pirms dažiem gadiem. Mana sieva ir no Lietuvas, un mēs iepazināmies 2003. gadā, kad abi strādājām Nike. Viņa strādāja SPORTLAND Lithuania, un es biju atbildīgs par pārdošanu CEMEA reģionā (Centrālā un Austrumeiropa, Vidējie Austrumi un Āfrika). Tas, kas mani valdzina visvairāk, ir skandināvu racionalitātes un austrumeiropiešu lepnuma kulturālais sajaukums. Ļoti atzinīgi novērtēju arī kaisli uz sportu – it īpaši mīlestību pret basketbolu, ko pieredzēju Lietuvā.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Saistītie raksti

Nākamais raksts:

Diena pēc titula

Skaties tālāk, lai uzzinātu vairāk